חברתנו מתמחה מזה שנים רבות בייצור מוצרי נירוסטה מגוונים למטבחים מוסדיים ופרטיים, וכן לצרכי תעשיות מגוונות. בין היתר, אנו מייצרים גם תעלות ניקוז נירוסטה למטבחים ולתעשיות, המאפשרות לשמור על סביבת עבודה נקייה ובטוחה באופן קבוע, בקלות ובנוחות. חברתנו יודעת לייצר תעלות ניקוז לתעשיה ולמטבחים בכל הגדלים והעומקים ועם קשת רחבה של אפשרויות פונקציונאליות, וזאת בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ודרישותיו.

הצורך בתעלות ניקוז

תעלות נירוסטה מהוות חלק אינטגראלי מכל מטבח מוסדי ומסחרי, וכמובן ניתן למצוא אותן בקשת רחבה של בתי עסק, בתי מלאכה ומפעלים. מדובר בתעלות שתפקידן לאגור ולאסוף מים ולכלוכים המצטברים על פני רצפת העבודה, אותם שוטפים במהלך הניקיונות התדירים. אכן, במטבחים קיימת רמה גבוהה מאוד של לכלוכים המצטברים תוך כדי העבודה, בין אם מדובר בשאריות של ירקות ופירות, דגים ועופות, שומנים למיניהם וכן הלאה. מהצד השני, קיימת נחיצות רבה לשמירה על סביבת עבודה נקייה ככל האפשר, ולפיכך במהלך היום נשטפים אזורי העבודה, הציוד והרצפה מספר פעמים. כאן נכנסות לתמונה תעלות ניקוז נירוסטה למטבח.

כאשר מבצעים את שטיפת הרצפות, מביאים את המים אל נקודות הניקוז, אולם ללא תעלות מסודרות ומתאימות פתחים אלו נוטים להיסתם עד מהרה ולא לעמוד בעומס. יתר על כן, הסתימות שגורמים הלכלוכים השונים עלולות להוביל להצפות ומכאן לפגיעה בהתנהלותו השוטפת של המקום. מובן מאיליו שרמה גבוהה של שומנים, מים ולכלוכים המצטברים על גבי הרצפה, וכמובן במקרה של הצפה, יוצרת סכנה בטיחות חמורה להחלקות, שלא לדבר על הפגיעה התברואתית. לעומת זאת, תעלות ניקוז למטבחים מאפשרות לגרוף את המים והלכלוכים בצורה מהירה ביותר וללא בעיות מיוחדות.

בתוך התעלות האלו, שיש להן נפח נרחב, המים והלכלוכים זורמים כלפי פתח הניקוז, המתחבר אל צנרת הביוב. על פי רוב, בפתח הניקוז קיים סל איסוף עם חורים המאפשרים את זרימת המים, השומנים וכדומה אל הביוב, ומאידך מבצעים איסוף של הלכלוכים המוצקים הגדולים יחסית. את הפח עצמו ניתן לשלוף בקלות רבה עם ידית אחיזה וכך לרוקן אותו בעת הצורך אל האשפה. בדרך זו תעלות הניקוז מבטיחות את המטבח מפני בעיות ניקוז ותברואה.

נירוסטה כחומר גלם לתעלות ניקוז

חברתנו מייצרת את התעלות, הסבכות שלהן ואת פחי האיסוף בהתאם לתקנים הרלוונטיים, לרבות הוראות משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. הנירוסטה היא מתכת חזקה מאוד מצד אחד, אך נוחה לעיבוד ועיצוב מצד שני, ולכן אנו יכולים לייצר בעזרתה תעלות בכל גודל ועומד נדרש. מתכת זו אינה נוטה לצבור כתמים ואיננה מחלידה, והיא עמידה מאוד בפני חבלות ושריטות. על כן היא בחירה מתבקשת לסביבות רטובות ומלוכלכות בין אם מדובר ברצפת ייצור של מפעל, בבית מלאה או במטבח מוסדי או במסעדה. מאחר שהנירוסטה איננה בעלת מבנה נקבובי, לכלוכים ושומנים שונים זורמים על פניה אל חור הניקוז ואינם מצטברים עליה, דבר התורם עוד יותר לשמירה על סביבת עבודה נקייה.

מעבר לכך, נירוסטה היא חומר גם זול יחסית ולכן העלויות בהחלט נוחות ומתאימות לתקציב ממוצע. למעשה, חברתנו מציעה עבור תעלת ניקוז נירוסטה תעשייתי מחיר אטרקטיבי מאוד, וזאת בזכות קנייה של הלקוח ישירות מהיצרן וללא צד שלישי המתווך בינינו. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כי המחיר משתנה בהתאם לגודלה של התעלה, וכמו כן לפי עיצובים ודרישות מיוחדות בהשוואה לתעלות סטנדרטיות מוכנות מראש. 

יש לציין כי לצד יתרונותיה של הנירוסטה, ישנה חשיבות גדולה לתכנון, התאמה וייצור מדויק של התעלות לצרכי הלקוח, וכמובן להתקנה מקצועית. עמידה בסטנדרטים האלו, תאפשר שימוש יעיל בתעלות הניקוז למשך שנים רבות, מבלי שיידרשו תיקונים או החלפות. על כן, חשוב לעבוד עם חברה כמו "נירוסטה ישראל" שמאחוריה שנים רבות של ניסיון ושורה ארוכה מאוד של לקוחות מרוצים.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 053-3075555.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin