חברת "נירוסטה ישראל" נמנית על המובילות והמוערכות בענף המטבחים המוסדיים והפרטיים, וזוכה למוניטין מצוין בזכות רמה גבוהה במיוחד של עבודות והתאמה אישית מלאה לצרכי הלקוח. כפי שתוכלו לראות באתר, אנו מייצרים קשת רחבה של מוצרים לצרכי מטבחים, ובהם גם מנדפי נירוסטה בשלל מידות, צורות ויכולות יניקה. 

לצד הייצור שמבוצע במפעלנו בסטנדרטים מחמירים ביותר, לקוחותינו גם זוכים לליווי אישי בכל שלב ושלב. כך למשל, ביכולתנו ללוות אתכם גם בכל הקשור לתכנון מטבח, בין אם מדובר בהקמה מחדש, שדרוג או שיפוץ, וכמובן בתהליך של לקיחת המידות בשטח, יצירת שרטוט בתלת מימד ללא עלות, ועד לייצור עצמו וההתקנה. כל זאת במחירים ללא גורם מתווך, ישירות מהיצרנית אל הלקוח, דבר המתבטא גם בעלויות נוחות במיוחד. למשל, אנו מציעים עבור מנדף מנגל מחיר אטרקטיבי במיוחד.

כמה מילים על מנדפים

מנדפים נירוסטה מצויים למעשה בכל מסעדה או מטבח שנעשות בהם מלאכות של צלייה, טיגון ובישול. המשרד להגנת הסביבה וכן משרד הבריאות, מחייבים מטבחים מוסדיים המעוניינים לקבל רישיון עבודה, בהגשה של מפרט טכני הכולל את אמצעי פליטת המזהמים והנידוף שיותקנו במקום. בתחום זה בולט במיוחד תקן 1001 העוסק במערכות אוורור, שילוט, ציוד כיבוי אש, מערגות גילוי עשן ואש ועוד, במטרה לשמור על שלומם של אנשים השוהים במקומות שונים בזמן שריפה. 

פרק 6 של תקן זה העוסק בכל הקשור למטבחים תעשייתיים ומוסדיים, כמו למשל בחדרי אוכל גדולים, בבתי קפה, מלונות ומסעדות. בין היתר, הפרק הזה עוסק בהתקנה של מנדפים על תכנונם הנכון, אופן בנייתם, דרך התקנתם וכיצד מתחזקים אותם, וזאת לצד ציוד נוסף הקשור לסכנות שלעשן ושריפות. כאמור, התקנת מנדפים הינה בגדר חובה לכל מטבח המעוניין לקבל רישיון עסק, ואילו העמידה בדרישות התקן מחויבת גם לצורך חידוש רישיון העסק מעת לעת.

יחד עם זאת, התקנה של מנדפי נירוסטה מסוגים שונים אינה רק סוגיה של תקן, בירוקרטיה ובטיחות בשריפות. אלו באמת אמצעים חיוניים להגנה על העובדים והשוהים במקום מפני אדים ועשן העלולים לגרום לחנק, וכמובן להשפיע לרעה על סביבת העבודה. בנוסף, הם מסננים ומרחיקים ריחות של טיגון ושמן, הפוגמים בסביבת העבודה וכמובן גם באטרקטיביות המקום ללקוחות.

דברים שכדאי לדעת על מנדפים מנירוסטה

מנדפי נירוסטה הם הבחירה המתבקשת עבור מטבחים מוסדיים ופרטיים. קודם כל, מפני שמדובר במתכת חזקה מאוד ועמידה בפני חום גבוה. שנית, זוהי מתכת שקל מאוד לנקותה ובכך לעמוד בדרישות התקן, לרבות ניקוי פנים מעת לעת. היא אינה נוטה לצבור כתמים, איננה מחלידה ושומרת על מראה נאה ואף מבריק לאורך זמן, המשתלב היטב עם חזות של מטבח תעשייתי מודרני. מעבר לכך, מדובר בחומר גלם זול יחסית המקנה עלויות נוחות ללקוח, וגם ניתן למחזור ולכן ידידותי לסביבה. קלות העיבוד שלו מאפשרת לייצר מנדפים בקשת רחבה של סוגים ודגמים, עם התאמה אישית לצרכי הלקוח.

למעשה, כאשר מדברים על מנדפים למטבחים ומסעדות מתכוונים בדרך כלל למנדפי יניקה קבועים. מדובר במנדפים המצטיינים בקליטה מהירה ויעילה של עשן, אדים וגזים רעילים שנוצרים במהלך פעילות המטבח, והאם אפשריים להתקנה גם במטבח סגור וגם במטבח שבחלקו פתוח לעיני הקהל. את המנדפים הללו ניתן להתקין בצמוד לקיר, על התקרה, כמנדף מרכזי, וניתן לייצר אותם בשלל גדלים, צורות ועיצובים.

יש לציין כי אל המנדפים ניתן ואף כדאי להוסיף עזרים שונים, למשל מסנן אלקטרו סטטי לפירוק מהיר של עשן ואדים שומניים, גוף תאורה ייחודי, מסנן לטיפות של שמן שרוף המהוות גורם סיכון להתלקחות ומפגע תברואתי. אכן, לצד ייצור והתקנה נכונה של מנדפים נירוסטה, קיימת חשיבות גדולה לתחזוקה וניקיון קבוע שלהם, כדי למנוע פגיעה בכושר השאיבה שלהם, לשמור על סביבה נקייה ולהקטין סכנת התלקחות.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 053-3075555.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin