על לקוחותיה של נירוסטה ישראל נמנו לאורך השנים לא מעט עסקים מתחומי הקייטרינג. עבור כולם בוצע תכנון וייצור של ציוד קייטרינג המתאים באופן מדויק לצרכיהם ודרישותיהם, בייצור בלעדי במפעל של חברתנו מנירוסטה 304 בעובי 1.5 מ"מ. אם תעיינו באתר של חברתנו תוכלו להתרשם מקשת רחבה מאוד של מוצרים וציוד קייטרינג למכירה, ואנשי המקצוע שלנו ישמחו לתת מענה לכל שאלה שלכם בנושא. במאמר הבא נסקור מספר היבטים של ציוד לקייטרינג שאותו אנו מתכננים ומייצרים.

הגשת מזון בקייטרינג

אם אתם מחפשים ציוד להגשה עבור קייטרינג בסגנון בופה, תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של פתרונות. כידוע, חברות הקייטרינג נדרשות להאכיל אנשים רבים, בין אם מדובר בקייטרינג של אירועים, בחברה הנותן שירות לכוחות הביטחון, בחברה המשרתת עובדים של ארגונים וכיוצא בזאת. במקרים רבים מדובר בהגשה בסגנון בופה, שכמובן צריכה להתבצע בכלי הגשה נאים לעין, שאינם נוטים להתלכלך במהירות. 

בנוסף, כמויות המזון המוכנות מדי יום הן גדולות, ומטבע הדברים יש צורך בפתרון לשמירה על טמפרטורה מבוקרת של המזון, על מנת שלא יתקלקל וישמור על טעמיו. ושוב, יש צורך בציוד שישמש גם להגשה וגם לשמירה על טמפרטורות מתאימות, בין אם באמצעות חימום מים, גז, גוף חימום חיצוני או פנימי, תרמוסטט וכיוצא בזאת. מדובר בציוד שחייב להיות לא רק אסתטי אלא גם אמין מאוד, כך שישמור על חום או קור המזון לאורך כל זמן ההגשה.

בדיוק למען מטרה זו מייצרת חברתנו מערכי הגשה קבועים, ניידים, מודולאריים ומותאמים אישית בשלל תצורות ודגמים. הנירוסטה כחומר גלם למוצרים אלו תורמת לנראות מבריקה ונאה, אינה מחלידה ומשמשת בתור מוליך חום מצוין, ומפגינה עמידות גבוהה מבלי לספוח כתמים ולכלוכים. על כן, אלו אמצעי הגשה שגם קל מאוד לשמור על ניקיון, וצרכי התחזוקה שלהם מועטים. בין היתר אנו מציעים לחברות קייטרינג בן מארי חם/קר, עגלות מגשים, פגודות להגשת מזון, ועוד.

סוגים נוספים של ציוד לקייטרינג

מלבד האמור לעיל, חברתנו מייצרת עוד ציוד קייטרינג מגוון. למעשה, ביכולתנו ללוות את בעלי העסק הקיים או היזמים החדשים בתכנון וביצוע מלא של כלל הציוד הנדרש. דוגמא נוספת עבוד ציוד קייטרינג למכירה שחברתנו מציעה הינה כיריים גז תעשייתיות. מדובר בכיריים המאפשרות הגשת מנות מעולות ללקוחות הקייטרינג, אותן אנו מייצרים במפעלנו לפי מספר הראשים, עוצמת הלהבות ושאר דרישות הלקוח.

עוד דוגמא בולטת היא גריל הפחמים או הגז שביכולתנו לייצר עבורכם. ושוב, בזכות הנירוסטה מדובר בגרילים עמידים מאוד ונוחים לשימוש, השומרים על מראה מצוין לתקופה ממושכת. שכבת ההגנה הדקה שעל גבי הנירוסטה מגינה עליה מכתמים וחלודה ולכן אלו גרילים המתאימים לעומסי עבודה גבוהים במיוחד. בנוסף לכך, שימור החום של הנירוסטה הופכת אותם לגרילים אידיאליים לצליית בשרים שונים, ולכך מצטרפת עמידות בתנאי שטח שונים במידה והצלייה נעשית בחוץ.

כמה מילים על המחירים של ציוד לקייטרינג

כידוע, ציוד קייטרינג למכירה המוצע בשוק אינו עשוי מקשה אחת וכך גם מחיריו. עם זאת, ראוי להדגיש כי באופן כללי הנירוסטה היא חומר גלם זול יחסית ובהתאם לכך ניתן ליהנות ממחירים נוחים עבור הציוד. למעשה, העלויות של ציוד הקייטרינג מושפעות ממספר גורמים. ראשית, החברות השונות הפועלות בשוק מציעות את המחירים שלהן וכדאי כמובן לקבל הצעות מחירים ולהשוות ביניהן. אנו בטוחים שאם תבחנו את המחירים שלנו תגלו שהם אטרקטיביים ביותר, ולו מפני שאצלנו המחיר אינו משקף גורם שלישי הנכנס בין היצרן ללקוח.

מלבד זאת, העלויות של הציוד תלויות כמובן בסוגו, בגודלו ובמורכבותו. כמובן שציוד הנדרש בהתאמות אישיות רבות ובפתרונות יצירתיים, נוטה לעלות יותר מאשר ציוד סטנדרטי ומוכן מראש. ואולם, ברור גם שהתאמה אישית מדויקת של הציוד תתבטא בעבודה יעילה יותר, בחיסכון בזמן ובהוצאות מיותרות, כך שבסופו של דבר ההשקעה מצדיקה את עצמה. מעבר לכך, עקב מחירה הזול יחסית של הנירוסטה אל מול עמידותה ארוכת השנים, בהחלט ניתן לומר שמדובר בהשקעה מוצדקת.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 053-3075555.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin