מפעילים מטבח תעשייתי וזקוקים לפתרונות מידוף מתאימים עבורו? בחברת נירוסטה ישראל תזכו למענה שלם עם ייצור ותכנון של מדפים למטבח תעשייתי מנירוסטה, בהתאמה אישית מלאה וברמה גבוהה של ביצוע וגימור.

 

הצורך בפתרונות מידוף מתאימים למטבחים תעשייתיים

מטבח תעשייתי מאופיין ברמה אינטנסיבית של עבודה על בסיס יומי, עם אחסון כמויות גדולות של כלי אוכל ובישול וחומרי גלם. כפועל יוצא מכך, נושא האחסון הינו בעדיפות ראשונה במטבחים תעשייתיים, בדגש על פתרונות מידוף. פתרונות אלו מספקים מענה נגיש ונוח לאחסון מוצרים, באופן גלוי לעין וקל לשליפה ושימוש, תוך ניצול יעיל של שטח המטבח, בין אם כמדפים שנתלים על הקיר או בדמות כוננית מדפים.

בנוסף לכך, מדפים במטבח תעשייתי נדרשים להיות עמידים וחזקים לאורך זמן, עם יכולת לעמוד בעומסי משקל כבדים, ויכולת לעמוד בטמפרטורות קיצוניות של חום או קור, בין אם בסמוך לתנורים או עבור שימוש בתוך חדרי הקפאה. המדפים גם נדרשים לעמוד בתנאי רטיבות גבוהים מבלי שיחלידו או יתעוותו, ובנוסף יש חשיבות רבה למדפים שקל לנקותם, שאינם צוברים או סופגים לכלוך וחיידקים, וכך עומדים בתנאי סנטריה והיגיינה גבוהים. 

כפי שניתן להבין, עקב הסטנדרטים הנדרשים ממדפים למטבח תעשייתי לא כול סוג של מדף יכול להתאים. זאת, בנוסף לעובדה שחומרי גלם למדפים נדרשים לעמוד בתקנים של משרד הבריאות. מבין הסוגים הקיימים בשוק, המתאימים והמבוקשים ביותר למטבחי תעשייה הם ללא ספק מדפי נירוסטה איכותיים, כפי שחברתנו מספקת בהתאמה אישית מלאה.

 

נירוסטה כחומר גלם מועדף למדפי מטבח

מדפי נירוסטה מעניקים מענה אחסון יעיל, עמיד וחסכוני. בין היתר, הם מציגים רמה גבוהה של עמידות ללחות ורטיבות הקיימת בסביבת המטבח עקב פעולות אידוי, בישול, שטיפת כלים וחומרי גלם. העמידות הניכרת באי ספיגה של רטיבות ולחות, וכן עמידות בפני קורוזיה וגם עמידות מכאנית של מבנה המדף.

בנוסף, נירוסטה הינה חומר שאינו סופח רכיבים מזהמים, ששומר על רמה גבוהה של היגיינה וסטריליות, ואת המשטחים פשוט וקל לנקות באמצעות חומר מחטא ומטלית לחה. כמו כן, מדפי נירוסטה מכילים ניקל, שהינו חומר חסין לחום, ולכן מציגים גם רמה גבוהה של עמידות בפני חום, כך שניתן להתקינם גם בסמוך לגופי חימום במטבח כמו תנורים או כיריים. מצד שני, יש להם גם רמה גבוהה של עמידות לקור ולכן הם גם מתאימים לחדרי קירור והקפאה.

 

תכנון מדפים למטבח תעשייתי

חברתנו מתמחה בתכנון מטבחים תעשייתיים בהתאמה אישית מלאה, בכל קנה מידה מבוקש. התכנון כולל גם פתרונות מתקדמים, חכמים ויצירתיים עבור מידוף למטבח תעשייתי המותאם לצרכי הלקוח ומאפייני המטבח על מוצריו השונים. לדוגמא, יש לבחור מדפים מתאימים עבור כלי אוכל ובישול, חומרי ניקוי, ומוצרי מזון יבשים ורטובים, טריים או קפואים. כמו כן, התכנון של מדפים במטבח תעשייתי נשען על מדידות בשטח, ועל הבנת צורכי האחסון הספציפיים של המטבח. הוא מיושם באמצעות שרטוטים והדמיות תלת ממד, שהלקוח יכול להתאים ולשנות אותם בהתאם לצרכיו עד לקבלת מדפים סופיים, אותם נדאג לייצר איכות הגבוהה ביותר ואף להתקינם במטבח.

 

מדפי מטבח תעשייתי מעולים

בזכות ניסיון של עשרות שנים בתחום, אתם יכולים להיות בטוחים שתזכו לקבל מאיתנו מדפי נירוסטה איכותיים, יציבים, חזקים ועמידים, מסוג 304 \ 316 ייעודיים למוצרי מזון, שיכולים לעמוד בתנאי עומס כבדים. אנו מייצרים סוגים שונים של מדפים, בכל קנה מידה ורמת עומס מבוקשת, כולל בין היתר מדפים קונזוליים לתלייה על הקירות, או כונניות מדפים העומדות על הרצפה.

מדפים קונזוליים מנירוסטה– מדפים המיועדים לתלייה על קירות המטבח, המספקים פתרון מידוף ואחסון יעיל, שאינו תופס שטח מרצפת המטבח ותורם לשמירת סדר וניקיון. את המדפים אנו מספקים בכל מידה והם יכולים לשמש במטבח לצרכים שונים, לרבות ייבוש של כלים ושל צלחות.

כוננית מדפים מנירוסטה– כוננית מדפים מנירוסטה יכולה לשמש לצרכים ובמקומות שונים במטבח תעשייתי, לרבות מקררים תעשייתיים, חדרי קירור והקפאה. מדובר בכונניות עמידות בפני לחות, חום, רטיבות, חלודה ותנאי קור קיצוניים, שמוצעות כפריטים מודולריים שניתן לשנות את הגבהים והאורכים שלהם לפי צורך. כמו כן, קל ופשוט לנקות כונניות אלו.

 

לפתרונות מידוף עבור מטבח תעשייתי

לתכנון וייצור מדפי נירוסטה איכותיים למטבח תעשייתי בהתאמה אישית מלאה, ולעוד מידע מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת נירוסטה ישראל בטלפון 053-3075555.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin