בשנים האחרונות עוד ועוד ישראלים שיש להם חצר או גג, מגלים את יתרונות האירוח של במטבח חוץ. אם גם אתם מבקשים להתקין מטבח חוץ בחצר או בגג שלכם, כדאי שלכל הפחות יהיו בו מגירות ודלתות נירוסטה כפי שמספקים בחברת נירוסטה ישראל.

 

מטבחי חוץ מנירוסטה הפכו למבוקשים

כאמור, מטבחי חוץ הפכו בשנים האחרונות לטרנד מבוקש המספק מענה מושלם לאירוח חוץ נוח ומפנק, עם מקום מאורגן להכנת מנגל ולבישול ליד האורחים. מבין סוגי מטבחי בחוץ שיש כיום, הסוג המבוקש והמומלץ ביותר עשוי מנירוסטה איכותית כפי שאנו מספקים, בייחוד עבור מגירות ודלתות למטבחי חוץ.

הביקוש זה נובע משורה של תכונות ויתרונות שיש למטבחים, מגירות נירוסטה ודלתות מטבח חוץ נירוסטה:

  • עמידות- דלתות ומגירות נירוסטה למטבח חוץ מציגות רמה גבוהה של עמידות לאורך זמן בכל תנאי מזג האוויר לרבות לחות, רטיבות, גשם, חום וקור. כמו כן, נירוסטה הינה חומר עמיד בפני חלודה ששומרת על תכונה זו לטווח ממושך.
  • ניקיון- מגירה ודלת נירוסטה למטבח אינה צוברת כתמים וקל מאוד לנקותה באמצעות מטלית לחה וסבון לניקוי כלים.
  • עיצוב –מטבח חוץ מנירוסטה הינו אסטטי ומרשים. כמו כן, מגירה ודלת נירוסטה במטבח חוץ משתלבות עם כל סגנון עיצוב של מטבח ועם חומרי גלם נוספים כמו אבן, שיש או עץ.
  • מחיר- לעומת חומרים נוספים שיש בשוק עבור מטבחי חוץ, נירוסטה הינה חומר גלם יחסית זול.
  • איכות הסביבה- נירוסטה הינה חומר גלם ידידותי לסביבה שניתן למחזרו.

 

מענה מקצועי לתכנון ובניית מגירות ודלתות נירוסטה למטבח חוץ

עם חברתנו המתמחה בבניית מטבחי חוץ מנירוסטה, תזכו במטבח חוץ שתפור במיוחד עבורכם בכל צורה, מידה ומאפיינים שרק תבקשו. השירות כולל גם תכנון, בניה והתקנה של מגירות ודלתות נירוסטה למטבח חוץ, עם מידות מדויקות ועל בסיס של שרטוטים והדמיות תלת ממד ברמה של מוצרים מוגמרים. בהמשך, עם הגעה לתוצר סופי של דלתות ומגירות למטבח חוץ נדאג לייצרן מנירוסטה וחומרי גלם מתאימים ועמידים באיכות הגבוהה ביותר, ועם רמת גימור מושלמת, ואף נבוא להתקינן אצלכם בחצר.

 

מטבחים, מגירות ודלתות מנירוסטה איכותית 

אנו עושים שימוש במטבחי חוץ בנירוסטה איכותית, המבטיחה את עמידות המטבח, המגירות והדלתות שלו לאורך זמן. הסוגים כוללים נירוסטה מסוג 316 שיש לה תוספת של מוליבדן, מעולה למטבחי חוץ בקרבת הים, וכמו כן אנו מייצרים מטבחי חוץ עם נירוסטה מסוג 304 בעובי של אחד וחצי מ"מ.

בנוסף לייצור עצמי, אנו גם מייבאים דלתות ומגירות איכותיות מנירוסטה של המותג האיטלקי המפורסם רונדה, העומדות בדרישות תקן בינלאומיות מחמירות. המותג מייצר דלתות ומגירות איכותיות בקו אלגנטי, עם פתיחה חלקה ומלאה, כאשר המבחר כולל גם מגירות אשפה נשלפות, ומגירות ודלתות נירוסטה מבודדות ואטומות שנעשה בהן שימוש בארונות פנימיים, מעולות לשמירה על טריות של מוצרי מזון והרחקתם ממזיקים.

 

תכנון מטבח בהתאמה אישית מלאה

עימנו תזכו בתכנון מטבח חוץ מנירוסטה על המגירות והדלתות שלו בהתאמה אישית מלאה. את ההתאמה אנו מבצעים מול לקוחות פרטיים, עסקיים, מעצבי פנים ואדריכלים, והיא לוקחת בחשבון את השטח הפנוי המיועד להקמת המטבח, צורכי השימוש במטבח עצמו והגדרות תקציב.

כל זאת, לצד ניסיון רב והבנה מעמיקה בתחום, וכן חשיבה יצירתית המאפשרת לנו לספק מטבחי חוץ מעוצבים למשעי ומאובזרים בכל משטח – ארונות, מגירות, מגירות חימום, וכל ציוד נוסף. את המטבחים אנו דואגים לייצר ברמת ביצוע וגימור מושלמות, עם הליכי בקרת איכות לכל אורך התהליך.

בנוסף, עימנו תזכו לשירות מקצועי אדיב וזמין, שילווה אתכם לכל אורך תכנון המטבח ויספק מענה שלם לכל צורך. ואם לא די בכך, שירותינו מסופקים עבור מחירים משתלמים עם אחריות מקיפה.

 

כמה דגשים וטיפים לתכנון מטבח חוץ

לסיום, לפניכם מספר דגשים וטיפים לתכנון נכון של מטבח חוץ מנירוסטה:

  • שקלו בכובד ראש היכן הכי כדאי להציב את המטבח בחצר, בין אם מבחינת קירבה לבית, בחירה באזור מוגן ומקורה, בחירה בשטח ישר, אזור סמוך לתשתיות מים וחשמל, מיקום שלא סובל מנשירת עלים מסיבית, וכדומה. 
  • הבינו בדיוק איך מטבח החוץ עומד לשמש אתכם, בין אם עבור הכנת בשר על הגריל, שימוש במעשנת, בישול על כיריים, וכדומה.
  • ציידו את המטבח במוצרים עמידים לתנאי חוץ, אותם תוכלו להזמין מאתנו, לרבות כיריים גז, כיורים, תנורים, גריל גז או פחמים, פלנצ'ה חשמל או גז ומקררים בהתאמה אישית.
  • שימו לב גם לתאורת מטבח החוץ והיותה מספקת מענה ממוקד ונוח לצורכי בישול שונים, לצד תאורת אווירה מרחבית ונעימה.
  • את בסיס משטח החוץ תוכלו לשדרג עם פריטים נוספים שיתרמו לעיצוב המרחב, לרבות עציצים, חפצי נוי, כסאות בר ועוד. וכמובן, דאגו לארגן ליד המטבח פינת ישיבה איכותית, מעוצבת ונוחה.

 

הזמנת מטבחי חוץ נירוסטה מגירות ודלתות

להזמנת מטבחי חוץ מנירוסטה, מגירות ודלתות, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת נירוסטה ישראל בטלפון 053-3075555.

 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin