עומדים לפתוח או לשפץ מסעדה או מטבח תעשייתי?  צריכים ציוד למטבחים ומסעדות? בחברת נירוסטה ישראל המתמחה בתכנון וייצור של מוצרי מטבח תעשייתי כבר מעל לארבעה עשורים, תיהנו ממגוון איכותי ונרחב של ציוד למטבח תעשייתי ומסעדות, שיתאים באופן מלא לצרכי המטבח שלכם.

 

חברה מנוסה ומקצועית בתחום המטבחים והמסעדות

חברתנו מחזיקה בניסיון של מעל ארבעה עשורים בייצור של ציוד מטבח למסעדות ומטבחים תעשייתיים, עם מחירי יצרן משתלמים במיוחד. את המוצרים אנו מתכננים ומייצרים בהתאמה אישית מלאה לצרכיו של כל לקוח במפעל הנירוסטה שלנו, ברמה גבוהה במיוחד של תהליכי תכנון וייצור, ושימוש בנירוסטה וחומרי גלם איכותיים ותקניים, לרבות נירוסטה 304 מאושרת לשימוש במזון.

כמו כן, שירותינו כוללים תכנון של משטח תעשייתי על כל הציוד הנדרש עבורו, המוצג ללקוח עם שרטוטים והדמיות תלת ממד שאותם עורכים עד לקבלת מטבח וציוד מתאים. את הציוד אנו נייצר בסטנדרטים גבוהים במיוחד עם בקרת איכות לכל אורך הליך הייצור. השירות כולל גם התקנה של הציוד במטבח הלקוח, וממשיך לאחריות ארוכת שנים, וטיפול בכל בעיה בציוד שאותו ספקנו.

 

ציוד איכותי ומגוון למטבחים תעשייתיים ומסעדות

באתר שלנו תוכלו להתרשם מסוגי ציוד שונים ממתכת ונירוסטה שאנו מייצרים ומספקים עבור מטבחים תעשייתיים ומסעדות. הציוד מספק מענה מותאם אישית לצורכי המטבח, לחימום והגשה. מדובר בציוד עמיד בפני רטיבות, קור וחום, אמין וחזק, שאינו צובר לכלוך ושקל לנקותו. 

 

  • שולחנות עבודה- מבחר גדול של שולחנות עבודה מנירוסטה שהינם עמידים, יציבים וחזקים, בשלל מידות ודגמים, לרבות שולחנות עם כיור, עם מדפים תחתונים ועם ארונית. השולחנות יכולים לשמש למגוון עבודות במטבח לרבות חיתוך, הנחה של סירים חמים, הכנת בצקים, אחסון כלי מטבח וחומרי גלם, ועוד.
  • עגלות נירוסטה- מוצר חיוני במטבחים ומסעדות. אלו עגלות נירוסטה יציבות המאפשרות לשנע בבטחה ממקום למקום במטבח כלי אוכל ובישול, ארגזים, מוצרי מזון ועוד.
  • פתרונות ניקוז- פתרונות יעילים ועמידים לניקוז לכלוך ומים במטבח, המוצעים בכל רוחב ועומק נדרשים, כולל תעלות, סבכות, וסלי איסוף מחוררים עם ידית אחיזה נוחה לשליפה, האוספים פסולות ומנקזים נוזלים.
  • פתרונות מידוף- מגוון רחב של סוגי מדפים מנירוסטה בכל מידה מבוקשת ועבור כל כושר העמסה. אנו מספקים מדפים קונזוליים לתלייה על הקיר, וכונניות מדפים שעומדות על הרצפה, שהינם עמידים לחום וקור וניתן לעשות בהם שימוש גם בחדרי קירור והקפאה.
  • ארוניות נירוסטה- ארוניות בהתאמה אישית בכל גודל, צורה, סוג ידית וחלוקה פנימית מבוקשת.
  • שמירה על מזון חם וקר-  יש לנו מוצרים שונים לשמירה על מזון חם וקר, לרבות דלפקי בן מארי קר וחם בהתאמה אישית מלאה. הם מתאימים לצורכי חימום וקירור של מאכלים שונים, וניתן לעשות בהם שימוש גם להגשה, עם מספר שונה של גסטרונומים משלוש עד שמונה. זאת לצד מוצרי חימום וקירור נוספים, כמו פגודה מנירוסטה. 
  • ארונות חימום- ארונות השומרים על האוכל חם וטרי, נדרשים במטבחים וחדרי אוכל גדולים, ומספקים מענה מעולה לחימום אוכל בשבת.
  • שוקת נירוסטה- ייצור שוקת לפי דרישה בכל מידה מבוקשת עם נירוסטה מסוג 304 או 316, היכולה להשתלב גם עם ברזים.
  • מנדפים- ייצור של מנדפי נירוסטה תקניים למטבחים, שמוציאים עשן ואדים מהמטבח ומרחיקים ריחות של בישול ושל טיגון.
  • מקררים בהתאמה אישית- ייצור של מקררים תעשייתיים מנירוסטה בהתאמה אישית, המוצעים במגוון רחב של מידות, נפחים, עיצובים ודגמים, לרבות מקררי דלפק, מקררי תצוגה, מקררים שוכבים ועומדים.
  • פלנצ'ה- משטחי צלייה מברזל או אלומיניום יצוק שמוצעים בצורות שונות. הם מתאימים להכנת כמות גדולה של מוצרי בשר כמו המבורגרים, דגים וסטייקים על כיריים, וכן מתאימים להכנת ביצים, צליית ירקות, ועוד.
  • גריל גז- ייצור של גריל גז איכותי עם פיזור חום אחיד. זהו מוצר נייד שאינו מחליד, קל ונוח לשימוש ותפעול, שפשוט וקל לנקותו.
  • מוצרים נוספים- אנו מייצרים עוד מגוון מוצרים איכותיים למטבחים תעשייתיים ולמסעדות מנירוסטה, לרבות גריל פחמים, פלטות שבת, פיצוחיות, עגלות תבניות ועוד.

 

הזמנת ציוד למסעדות ומטבחים תעשייתיים

להזמנת ציוד איכותי למסעדות ומטבחים תעשייתיים בהתאמה אישית מלאה, ולקבלת עוד מידע אודות תחזוקתם וניקיונם, צרו קשר עם חברת נירוסטה ישראל בטלפון 053-3075555.

 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin