חיפוי פינות קיר וקירות בכלל הוא חלק בלתי נפרד ממטבחים מוסדיים לסוגיהם, בין אם מדובר במסעדות, חברות קייטרינג ולעיתים אף במטבחים ביתיים. בתוך כך, חיפוי קיר נירוסטה זוכה להערכה ולביקוש רב עקב יתרונות ייחודיים שהוא מעניק, שאותם נתאר במאמר הבא. לפני כן, נציין כי חברתנו אמונה על ייצור חיפוי נירוסטה בשלל גדלים וצורות עבור צרכיהם המשתנים של לקוחות רבים, ועושה זאת בהצלחה מזה עשרות שנים.

יתר על כן, המומחיות הייחודית של חברתנו במוצרי נירוסטה למטבחים מוסדיים, מתבטאת בשורה ארוכה של מוצרים וציוד, ואף באפשרות לתכנן מטבח מתחילתו ועד סופו. אכן, חברתנו מעמידה לרשותכם בעלי מקצוע מיומנים שילוו אתכם עם שרטוטים והדמיות תלת מימד, וברשותם ארגז עשיר של פתרונות יעילים, אסתטיים ויצירתיים עבור כל אזור ופינה במטבח. רק לאחר שתעיינו בשרטוט התלת מימדי (ללא עלות) של המוצר המוזמן מאיתנו, ולאחר שנשנה ונתקן אותו לפי הצרכים, נתחיל לייצרו. על כן, עם "נירוסטה ישראל" תוכלו להיות בטוחים בהתאמה מושלמת לדרישותיכם עם ליווי בכל השלבים, לרבות תכנון שלם של המטבח, לקיחה של מידות בשטח, יצירת שרטוט תלת מימד, וכמובן ייצור והתקנה.

מדוע דווקא חיפויי נירוסטה למטבחים?

כידוע, במטבחים בכלל ובמטבחים מוסדיים בפרט מתקיימת פעילות שוטפת של בישול, טיגון ועוד, המובילה להתזה של חומרים על הקירות ולהותרת שאריות של שמן, ירקות, תבלינים וכיוצא בזאת. כתוצאה מפעילות זו הקירות עצמם עלולים להפוך לבלתי היגייניים ולמושכי חיידקים ובקטריות, ובנוסף לכך נוצר פגם אסטטי משמעותי, ובסופו של דבר סביבת עבודה לא מזמינה, לא נעימה ולא בריאה, שגם לא עומדת בתקנות משרד הבריאות. כמו כן, העבודה עם תנורים, כיריים וכדומה מייצרת חום רב העלול לגרום לסכנת התלקחות.

על כן, חיפויי קיר הם פריט בסיס בכל מטבח מוסדי, ומבין החומרים האפשריים, ציפוי נירוסטה למטבח הוא כאמור הפופולארי ביותר. הסיבה להיותה של הנירוסטה חומר כה ונפוץ ומומלץ לחיפויים, הן במגזר המוסדי והן הפרטי, טמונה קודם כל בהיותה של סגסוגת מתכת זו עמידה בפני חום ובכך מגינה על הקירות מפני נזקים. בנוסף לכך, הנירוסטה היא למעשה סגסוגת של מתכת וכרום, עמידה בפני חלודה ושיתוך. כידוע, במטבחים נוצרים לעיתים קרובות תנאים לחים עקב בישולים, ניקיונות וכדומה, ואילו הנירוסטה עמידה מאוד בפני חומצות, מים וחומרים מזהמים לסוגיהם. על כן, היא שומרת על מראה אסטטי נאה לאורך זמן, ואף אם נוצרת עליה שריטות הן אינן גורמות לחדירת חלודה אל המתכת אלא נוצרת שכבת פסיבציה המגינה עליה.

למעשה, שכבת הפסיבציה של הנירוסטה אחראית במידה רבה למראה הנאה ומלא הברק של החיפויים, דבר המקנה למטבחים מוסדיים חזות מקצועית, מודרנית ומטופחת, ללא כתמים או חלודה. אם לא די בכך, חיפוי קיר נירוסטה למטבח גם הרבה יותר קל לניקוי מאשר חומרים אחרים, ואינו נוטה בכלל לספוח שמנים או כתמים למיניהם. לכך מצטרפת העובדה שנירוסטה היא חומר גלם זול יחסית, ולכן ניתן ליצור חיפוי נירוסטה למטבח בעלויות נוחות בהרבה מאשר חומרים אחרים – כגון זכוכית. במידת הצורך ולפי בקשת הלקוח, הנירוסטה גם יכולה להשתלב עם חומרים אחרים המצויים בסביבתה, כמו עץ למשל, כך שבהחלט ניתן לקבל עימה תוצאות אסתטיות מרשימות בתכנון ועיצוב מטבחים.

שימושים בחיפויי קיר מנירוסטה במטבח

כאמור, אנו מעמידים לרשותכם אנשי מקצוע מיומנים, שבמידת הצורך ישמחו לבחון את צרכי החיפויים במטבח שלכם. באופן כללי, את חיפויי הקירות והפינות חשוב להתקין מאחורי ומעל הכיריים, מאחורי התנורים ובאזורים של משטחי העבודה. מאחורי מקומות שבהם קיימת אש גלויה וחום גבוה, החיפויים מגנים על הקירות והתשתיות מפני נזקים ושריפות. בנוסף, החיפויים חשובים לכל מטבח מוסדי קיים או בהקמה, אשר מעוניינים לתת לו מראה נקי ומבריק לאורך זמן, תוך מניעה של היווצרות פטריות, עובש וזיהומים למיניהם. הם גם מומלצים לכל מטבח שבו רוצים לתת לעובדים סביבה נעימה ויעילה, כאשר הניקיונות של החיפויים מבוצעים בקלות רבה מדי יום. כמובן שלשם כך יש לקחת בחשבון את המידות המדויקות, את נקודות החשמל לאורך הקירות, סוגיות של עיצוב המטבח ועוד.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 053-3075555.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin