כבר למעלה מ- 4 עשורים חברתנו זוכה למוניטין בזכות עבודות נירוסטה מעולות לצרכיהם של לקוחות ממגזרי המשק השונים. אנו אמונים על ביצוע עבודות נירוסטה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, עם מגוון אפשרויות להתאמה אישית מלאה לצרכי ודרישות הלקוח. כל זאת במחירים אטרקטיביים עקב עבודה ישירה מול היצרן וללא צד שלישי. דברים אלו נכונים גם לגבי עגלות הנירוסטה שאנו מייצרים עבור מעבדות וגורמים שונים בתעשייה.

עגלות פונקציונאליות ויעילות

עגלות לתעשיה מתאימות לשימושים רבים במפעלים לסוגיהם וכן במגזר הרפואי, במעבדות, עבור ענף האירוח והתיירות, ועוד. כידוע, עגלות אלו המגיעות בגדלים וגבהים שונים, יכולות לשאת על גביהן קשת רחבה של פריטים, בין אם מדובר בכלי עבודה, בחומרי ניקיון או ברכיבים שונים. על כן, הן מהוות כלי עזר חשוב המאפשר עבודה יותר עצמאית, יעילה, בטוחה ומהירה, להבדיל מהצורך לשאת את המוצר ממקום למקום בידיים. כמובן שעגלות אלו מגיעות עם גלגלים חזקים ועמידים לניוד נוח ומהיר, ובנוסף הן משתנות בתכונות כגון מידותיהן, מספר המדפים שלהן, עם או ללא ידיות וכדומה.

למה דווקא עגלות מנירוסטה

עגלות לתעשיה ולמעבדות יכולות להיות עשויות מחומרים שונים, כגון ברזל ולעיתים גם פלסטיק. ואולם עגלות הנירוסטה זוכות ללא ספק להערכה ולביקוש רב עקב מספר יתרונות חשובים. ראשית, מדובר כמובן במתכת חזקה, עמידה ויציבה המעניקה מענה בטוח לנשיאה של פריטים במשקלים משמעותיים. למעשה, מדובר בסגסוגת ברזל עם כרום, דבר ההופך או להרבה יותר עמידה בפני חלודה ושיתוך, ומכאאן גם מגיע שמה העממי – פלדת אל חלד. העמידות בפני קורוזיה נובעת משכבה של תלת תחמוצת הכרום, הנוצרת בעת חשיפה של כרום לחמצן. זוהי שכבה לא חדירה לאוויר ולמים המגנה על המתכת, ומקנה לה מראה מבריק. כאשר העגלה נשרטת, שכבת פסיבציה נוצרת מייד על השריטה. מכיוון שמדובר גם בחומר גלם בעל עלויות נמוכות, הנירוסטה הפכה מבוקשת מאוד לייצור מוצרים מגוונים, החל בכלי עבודה וסכו"ם ועד לעגלות וציוד תעשייתי.

מדוע להזמין עגלות מאיתנו?

כאמור, חברת נירוסטה ישראלית פועלת בהצלחה רבה כבר יותר מ- 40 שנה, ומאחוריה לקוחות מרוצים רבים מהמגזר הפרטי, העסקי, המסחרי, התעשייתי והמוסדי. העגלות שלנו מיוצרות מנירוסטה 304 ברמה גבוהה של ליטוש. הן בעלות גלגלים חזקים ואמינים עם מעצור, המאפשרים את נעילת העגלה במקומה, וכן עם מדפים עבים בעובי 1.5 מ"מ המתאימים לעומסי עבודה משמעותיים. בנוסף, בהתאם לדרישות וצרכי הלקוח אנו יכולים להוסיף לכל עגלת נירוסטה למעבדה או לתעשיה מעקות במדפים, ידיות הובלה, סף מים ועוד. אם לא די בכך, מדובר בעגלות קלות מאוד לתחזוקה ולניקוי, העומדות בתקן משרד הבריאות, וכאמור אנו מסוגלים להתאימן לדרישות המשתנות של כל לקוח.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 053-3075555.

 

הפרטים הארגונומיים שבעגלות הרפואיות ועגלות המעבדה מתוצרת AFC Industries הם אלו שמבדילים את העגלות שלנו מאלו של המתחרים. הצורך התמידי להוסיף ציוד או מערכות למעבדה דורש ריהוט המאפשר לארגן מחדש את סביבת העבודה בקלות, ביעילות ותוך הפרעה מזערית לתפעול השוטף.

מאפייני העיצוב כגון עגלות המאפשרות התקנת מסך בודד או מסכים כפולים, מערך כבלים נגיש, ומגירות עם חלל אחסון לציוד סטרילי ומחוטא – הם רק ההתחלה. לכל עגלה יש תנועה חלקה וכוללת גלגלים ננעלים לניידות ויציבות אולטימטיביים המעניקים סביבת עבודה גמישה ומענה לכל צורך עתיד

עגלות שירות בשימוש רפואי

חברות המייצרות מכשור וציוד רפואי מציעות בשנים האחרונות יותר ויותר עגלות שירות המתאימות לשימושים ספציפיים ולווא דווקא לשימוש כללי, מה שמוזיל מאוד את עלויות הייצור מאחר שמוסד שירכוש עגלת שירות שכזו יוכל לבחור את המאפיינים המתאימים לו ביותר ולוותר על אלו שאין לו בהם כל שימוש. לא בכדי, חברות המציעות פתרונות התאמה מלאים לסוגי מכשור שונים בדמות סלים לנשיאת ציוד סריקה רפואי ועגלות המספקות מתח לציוד רפואי ומחשבים משקיעות בשנים האחרונות יותר ויותר במוצרים ופיתוחים מסוג אלו תוך שימת דגש למחקר ארגונומיה מקיף שיתן פתרון מקיף לסביבות העבודה המשתנות של ימינו ואף יעניקו שירות משלים למוצרים אלו בדמות מכשור וציוד היקפי כגון שולחן מתכוונן לעמדת ניתוח נתונים כלשהי או מתקני תליה המותאים הן לשימוש קבע והן להרכבה על עגלות שירות וטיפול ניידות

מגוון חומרים וגדלים שונים של עגלות

עגלות שירות ניתן למצוא במגוון רב של חומרים שונים כמו – מנירוסטה, אלומיניום, ברזל, מפלסטיק קשיח מפח ועוד חומרים שונים. בשוק ניתן למצוא מספר רב של גדלים, החל מעגלות קטנות וקומפקטיות המשמשות למעבדות ורופאים בחדרים ועד עגלות ענק המשמשות לשינוע במפעלים ותעשיות ענק שונות ועוד.

מה צריך לדעת לפני שבוחרים עגלת שירות?

טרם בוחרים עגלת שירות, יש לבדוק מה הצורך של העגלה ואיזה משקל היא אמורה להרים בעת עבודתה. נתונים אלו הם קריטיים ועליכם לבחון אותם היטב טרם בחירת העגלה. מעבר לכל, יש צורך לבחון היטב את איכות הגלגלים המשנעים את העגלה ממקום למקום, הרי גלגלים שאינם איכותיים, מקשים על העובד את עבודתו, שהרי עגלה זאת באה להקל עליו את העבודה ביום יום. בחירת החומר ממנו עשויה העגלה, אף היא נתון חשוב ותלוי במוצרים שעל העגלה להוביל. לרוב, כאשר בוחרים עגלות שירות לשינוע מסעות כבדים, בוחרים עגלת שירות העשויים מברזל חזק או מנירוסטה, וכאשר מדובר במוצרים קלים יש אפשרות לבחור עגלה מפלסטי.

 

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin