מרבית בתי החולים בארץ, הכוללים אשפוז, אמונים על הכנה וחלוקת מזון, חלוקת תרופות ועוד. בתי חולים ממשלתיים ופרטיים, בתי חולים גריאטריים, בתי חולים למתמודדי נפש הם מוסדות בהם נדרשת הכנת אוכל למאושפזים ועל כן עליהם להיערך בהתאם. מדובר במקומות שקריטי לשמור בהם על סטריליזציה מרבית, חשוב ביותר להקפיד שכל המוצרים יהיו קלים מאד לניקוי ויישמרו לאורך זמן. לכן, נירוסטה היא הפתרון המושלם מאחר ומדובר בחומר ברמת איכות גבוהה ביותר שקל מאד לחטא ואינו נשחק בקלות. 

ציוד בתי חולים או ריהוט לבתי חולים חייב להיות מחומרים בעלי עמידות גבוהה במתח שימוש נרחב. בין אם מדובר בחדרי אשפוז, חדרי ניתוח, מיון חולים, חדר אוכל  או כל חלל אחר בבית החולים, ההקפדה על סטריליזציה היא קריטית. ציוד לבתי חולים ומרפאות כולל, בין היתר, עגלות נירוסטה להובלת תרופות וציוד רפואי בתוך בית החולים, עמדות חימום למזון, מקררים בהתאמה אישית, מנדפים, עמדות עבודה וכיורים, כיריים גז או חשמל, ועוד. 


ציוד לבית חולים – דוגמאות למוצרי נירוסטה נחוצים

כל המוצרים, להם נדרשים בתי חולים ומרפאות, הם על פי תקנים מחייבים של משרד הבריאות. 

  • עגלות נירוסטה – מגיעות בגדלים ובגבהים שונים ויכולות לשאת קשת רחבה של פריטים כגון: תרופות, מזרקים וחומרי חבישה, מדי לחץ דם או סוכר ועוד. עגלות נירוסטה משמשות גם את עובדי הניקיון בבתי החולים השונים ובמקרים אלה, מותאמות העגלות לנשיאה של חומרי ניקוי שונים. העגלות מגיעות עם גלגלים חזקים ועמידים המקלים על ניוד ותנועה. ניתן להזמין עגלות בגדלים התואמים צרכים ספציפיים של המקום.  העגלות מיוצרות מנירוסטה 304 ברמה גבוהה של ליטוש, הגלגלים חזקים ואמינים ומגיעים עם מעצור בטיחות והמדפים הם בעובי של 1.5 מילימטר ומתאימים לרמות גבוהות של עומס. ניתן להוסיף מעקה למדפים, ידיות לעגלות, סף מים ועוד. 
  • דלפקים להגשת מזון – מטרת הדלפקים היא לשמור על קור או חום של המזון בטמפרטורה נכונה לאורך שעות ההגשה. מערכי ההגשה הם מודולאריים ומותאמים אישית במגוון של גדלים, תצורות וקלות בתפעול ואחזקה. הדלפקים כוללים גם: בן מארי חם או קר, ארונות חימום, עגלות מגישים, תבניות או סכו"ם, פגודות הגת מזון וציוד מודולרי למטבח. כל הדלפקים והציודים להגשת מזון מיוצרים מפלדה בלתי מחלידה מסוג 304 ובעובי של 1.5 מילימטר. 
  • שולחנות נירוסטה עם כיור – שולחנות עבודה מהמעלה הראשונה המורכבים מחומר גלם איכותי ומיוצרים בחטיבה אחת עם כיור מובנה. מיוצרים מפלדה בלתי חלידה מסוג 304 או 316, בהתאם לדרישת הלקוח. 
  • כיריים גז תעשייתיים – עשויים נירוסטה מסוג 304 ובעובי 1.5 מילימטר. הכול מיוצר על פי דרישות הלקוח ולפי מספר ראשים ועוצמת להבות. 

קריטריונים לבחירת מקום לרכישת ציוד לבתי חולים

לפני שבוחרים חברה לרכוש ממנה מוצרים נדרשים, כדאי לתת את הדעת על מספר קריטריונים חשובים. 

  • מקום שעובד על פי תקנים ודרישות של משרד הבריאות.
  • מקום המייצר נירוסטה ברמת איכות הגבוהה ביותר.
  • מקום המספק שירות מקצועי הכולל: תכנון, איסוף מידות בשטח, בניית שרטוט בתלת ממד ברמת המוצר המוגמר ועד להתקנת המוצרים עצמם. 
  • מקום המעניק ליווי ושירות יוצאי דופן. 
  • מקום המעניק אופציה לאחריות מורחבת על מוצרים. 

נירוסטה ישראל – ציוד מקצועי באיכות הגבוהה ביותר

אנחנו, בחברת נירוסטה ישראל, מעמידים לרשותכם את מיטב המוצרים שלנו המיוצרים במיוחד עבורכם. את המוצרים השונים אנו מייצרים לפי  דרישות אישיות שלכם ותקנים חיוניים של משרד הבריאות. . בין שאר המוצרים שאנו מייצרים, תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד לבתי חולים הכולל: ציוד למטבחים, עגלות ועוד. מאחר ואנו היצרנים הבלעדיים, המחירים שלנו שווים לכל כיס. 

החברה שלנו קיימת מעל 4 עשורים וחומרי הגלם שאנו משתמשים בהם הם הטובים ביותר. הצוות המקצועי שלנו נמצא כאן על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר משלב התכנון הראשוני ועד לרגע שהמוצרים מותקנים אצלכם. חשוב לנו להעניק לכם חווית קנייה חיובית שתישאר אתכם לאורך שנים רבות. 

להזמנות, שאלות או ייעוץ מקצועי אתם מוזמנים להתקשר אלינו לטלפון 053-3075555.