גריל גז או גריל פחמים:

אינכם יודעים באיזה גריל הכי כדאי להשתמש? אתם עדיין מתלבטים אם לקנות גריל גז או גריל פחמים
אנחנו נעשה לכם סדר ונפרט לכם את כל החסרונות והיתרונות של גרילי הגז והפחם.

פיזור חום הגרילים:

פיזור החום בגריל הגז אחיד וטוב יותר לעומת זאת, בגריל הפחמים יש צורך בהתעסקות יתרה עם הגחלים ונפנוף על מנת לשמור על פיזור החום בצורה טובה ואחידה.
כמו כן, לא תמיד מצליחים לשמור על פיזור החום בצורה אחידה ויעילה.

טעם וריח הבשר:

על טעם וריח בהחלט לא ניתן להתווכח.
עם זאת, ישנם הבדלים בטעם בין בשר שנצלה בגריל פחמים בהשוואה לגריל הגז.
הטענה הרווחת היא שגריל הפחמים הינו “אותנטי וטעים יותר".
חשוב לדעת שבשר שנצלה בגריל פחמים עלול לכלול טעמי לוואי של חומרי בערה ובמקרים יותר גרועים האפר נדבק לבשר. תופעות אלו אינן קורות כאשר משתמשים בגריל גז ועל כן גריל גז יכול למנוע תופעות אלו ולתת טעם טוב יותר לבשר. בנוסף לכך, השומנים שמטפטפים מהבשר מתאדים חזרה אל הבשר ונותנים לו טעם וארומה מצוינת.

ניידות הגרילים:

בניגוד לטענה הרווחת שגרילי גז אינם ניידים, כיום קיימים מגוון סוגים של גרילי גז ניידים וקלי משקל אשר ניתן לקחת אותם לכל מקום ללא כל בעיה.
בנוסף לכך, אין צורך לסחוב פחמים בדומה לגריל הפחם.
במפעלנו אנו יכולים לייצר עבורכם את כל סוג הגריל אשר תחפצו בו ובכל מידה על פי דרישתם, ככה שתוכלו לבחור אם תרצו שהגריל יהיה נייד או לא.

מחיר הגרילים:

מחירם של גרילי הפחם הינם זולים יותר מגרילי הגז.

חיסכון/איכות הסביבה:

הגז פולט פחות Co2 ולכן פחות מזהם את הסביבה, ולכן גרילי הגז הינם ידידותיים יותר לסביבה בהשוואה לגרילי הפחם.

תפעול ותחזוקה:

גריל הגז כולל מערכת ניקוז שומנים יעילה, הוא קל יותר להפעלה ואינו דורש התעסקות עם פחמים, נפנוף או שמירה מתמדת על פיזור החום וכתוצאה מכך הוא יותר נוח לתחזוק והפעלה.

ניקוי הגריל ומערכת ניקוז שומנים:

בגריל פחמים יש צורך במהלך השימוש לכבות את הפחמים ולהשליכם למקום שבו לא יוכלו להידלק שנית ויש צורך לנקות את האפר בגריל מהפחמים שכבו בזמן השימוש.
לעומת זאת, בגרילי הגז אין צורך להתעסק בפחמים ולנקותם במהלך השימוש. בנוסף לכך, גרילי הגז לרוב כוללים מערכות ניקוז שומנים יעילות שמטרתן לנקות את השומנים לאחר השימוש ולפלוט אותם החוצה.
בשורה התחתונה, נראה שגרילי הגז נוחים יותר להפעלה, קל יותר לנקותם, ניידים יותר, ידידותיים יותר לסביבה, ופיזור החום אחיד יותר.
מצד שני, מחירם של גרילי הפחם זול יותר משמעותית וחלק מהאנשים יעדיפו את גריל הפחמים ככל הנראה בגלל העדפות אישיות כגון טעם הבשר, התרגלות ומחיר זול יותר בהשוואה לגרילי הגז.

כל הגרילים מיוצרים בבלעדיות אצלנו במפעל מפלדה בלתי מחלידה מסוג 304 ובעובי 1.5 מ"מ, ובהתאם לצרכי הלקוח.