כחברה העוסקת כבר למעלה מ- 40 שנה במוצרי נירוסטה מגוונים לצרכי תעשייה, מוסדות ולקוחות עסקיים ופרטיים, חברתנו אמונה גם על ייצור שוקת מים נירוסטה בקשת רחבה של גדלים ואפשרויות. מדובר במוצרים המיוצרים במפעלנו מפלדת אל חלד מסוג 316 / 304, אותם אנו יכולים להתאים באופן מדויק לצרכי הלקוח.

שימושים שונים של שוקת

שוקת נירוסטה משמשת בקשת רחבה של מגזרים, כגון במגזר החקלאי להשקיה של בעלי חיים, וכמובן במגזר העסקי והמוסדי. על פי רוב השוקת משמשת בתור בסיס לכיורי מים, המיועדים לשטיפת ידיים של עובדים, תלמידים, לקוחות והשוהים במקום. בדרך כלל מדובר בשוקת מלבנית שאת מידותיה יש כמובן להתאים לרכים ותנאי השטח. לדוגמא, ניתן לייצר שוקת העומדת כיחידה עצמאית על גבי רגליים, הניתנת גם להעברה ממקום למקום במידת הצורך, ומיועדת למשל לשטיפה וניקיון של כלים במעבדות. מאידך, ניתן לייצר שקתות המגיעות עם ברזים מובנים ואף עם סבוניות, שקתות עם מראות, שקתות עם חיפויי קיר מנירוסטה, וכמובן שבשוקת יש גם פתח ניקוז עם אפשרות לפקק.

היתרונות של שוקת נירוסטה

שוקת מים אפשר לייצר מחומרים שונים, והנירוסטה בהחלט מהווה חומר מומלץ בעל יתרונות משמעותיים. ראשית, נירוסטה, המכונה פלדת אל חלד, עשויה מסגסוגת של ברזל וכרום, כאשר הכרום מעניק לה עמידות בפני קורוזיה. על כן, בתור כלי המיועד להיות במגע עם מים באופן קבוע, ישנה עדיפות ברורה לנירוסטה. שנית, מדובר בחומר בעל מראה נאה ומבריק, כאשר שכבת הפסיבציה של הכרום, הבא במגע עם החמצן, נותנת הן את המראה המבריק והן את ההגנה מפני חלודה. 

לפיכך, שוקת נירוסטה אינה רק פונקציונאלית אלא גם בעלת מראה נאה שנשמר לאורך זמן בתנאים משתנים ואף קיצוניים. אכן, לעיתים קרובות שוקת מים נירוסטה מצויה במקומות עבודה ובמקומות ציבוריים, והשימוש בה אינטנסיבי ונרחב. העמידות הגבוהה של החומר והנטייה שלו שלא לצבור לכלוכים, מתבטאות גם בתחזוקה מינימאלית ובניקיון פשוט וקל עם חומרים בסיסיים. יש לציין כי גם אם מדובר בעמדות שטיפה לחומרים שומניים, חומצות וכדומה, העמידות גבוהה ביותר.

אם לא די בכך, נירוסטה היא חומר גלם זול יחסית לחומרים אחרים המצויים בשוק. המשמעות היא שניתן לבנות שוקת מים בעלויות נוחות מאוד, ולכך מצטרפת העובדה שעם חברתנו הרכישה נעשית ישירות מהיצרן וללא גורמים מתווכים. יש לציין כי נירוסטה היא גם חומר הניתן למחזור והשבה לתעשייה, מה שהופך אותה לידידותית לסביבה. ולבסוף, נירוסטה היא חומר קל לעיבוד ובעל אפשרויות רבות, כך שביכולתנו לתכנן, למצוא פתרונות ולייצר מוצרים בהתאמה מדויקת לחלוטין לדרישות.

העלויות של שוקת נירוסטה

מטבע הדברים, העלויות של שוקת העשויה מנירוסטה משתנות ממוצר למוצר, בהתאם לפרמטרים השונים. לדוגמא, העלויות תלויות בגודל השוקת המבוקשת, דבר שיתבטא בכמות חומר הגלם ובעלותו. בנוסף, ככל שמדובר בשוקת יותר מורכבת עם תוספות שונות, כך הדבר יתבטא גם בעלות. ישנם פרמטרים נוספים ולכן כשלב ראשון אנשי המקצוע שלנו ישוחחו אתכם ויעזרו להבין את הצרכים והפתרונות האפשריים, ובהתאם לספק את הצעת המחיר.

לפרטים נוספים בנושא ולקבלת הצעת מחיר, הנכם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 053-3075555.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin