המטבח המוסדי עשוי להזדקק ללא מעט כלי הגשה ובישול, כך שלצד דלפקים, עגלות, שולחנות, כיורים, מקררים, מצקות, מיחמים, מוצרי אחסון וכדומה, גם טוב להכיר פגודות מנירוסטה, וזאת כי מדובר בכלי אידאלי עבור שמירת הטמפרטורה בעת ההגשה, גם אם התבשיל יצא מהתנור כבר לפני כשעה. אי לכך אם גם אתם מבקשים להעניק לעובדים או ללקוחות שלכם הרגשה מפנקת בעת הגשת או לקיחת האוכל, אם גם אתם מבקשים לשדר מקצועיות ואם גם אתם מבקשים ליהנות מפתרון נוח עבור חימום, פתרון שבין היתר גם אסתטי, פרקטי ואיכותי – נראה שגם אתם עומדים לשקול לרכוש פגודות נירוסטה.

פגודות נירוסטה – תחושת אמינות לצד ניקיון

מדוע כיום מי שמחפש אחר פגודה לחדר האוכל יתמקד בקטגוריית "פגודות נירוסטה"? כיוון שחומר הנירוסטה ידוע כאידאלי בכמה רמות, כך שבין היתר מאוד קל לנקות אותו, ועל כן לא רק שהוא שומר על חזות מרשימה אשר מייצרת תחושת אמינות בכול הנוגע לאיכות האוכל, אלא גם מדובר במוצר שבין היתר מיישר קו עם דרישות הניקיון הגבוהות מטעם משרד הבריאות.
מגוון צרכים מענה אחד כאשר מדובר בחדר אוכל מוסדי, בעסק או בתעשייה, הרי שמדובר במקום שרואה בכל יום עשרות אנשים, שעובד עם מגוון חומרים, שצריך לתקתק עבודה כמו שעון שוויצרי וכמובן שצריך לדעת לתפעל בעיות עוד לפני שהן נוצרו. אי לכך אם מבקשים לבחור בתבונה אמצעי חימום לאוכל, יש לבחון פגודות נירוסטה, ולו בשל שורה ארוכה של יתרונות החומר.

יתרונות החומר

אילו יתרונות ממצבים את הנירוסטה כחומר אידאלי בעולם המטבח?

– מדובר בחומר מאוד עמיד, כך שהוא גם לא מתבלה וגם שומר על חזות חדשה לאורך זמן.
– מדובר בחומר שקל ביותר לנקות, ועל כן הוא מאפשר עמידה בתקנים ובסטנדרטים גבוהים (ולו כי אוכל קודם כל אוכלים עם העיניים).
– מדובר בחומר מאוד חזק ויחסית גם זול, כך שניתן להבטיח שהפגודה תחזיק מעמד לאורך זמן ובאותה רמה גבוהה.
– מדובר בחומר שידוע כאל חלד, כך שגם אם הפגודה באה לא מעט במגע עם לחות, אדים ומים, היא לא תוריד שכבה ובטח שלא תסכן את האוכל על חלקיקי חלודה.

כלל הפגודות מיוצרות בבלעדיות אצלנו במפעל מפלדה בלתי מחלידה מסוג 304 ובעובי 1.5 מ"מ, ובהתאם לצרכי הלקוח.