כיור הוא אגן רחיצה שמטרתו לנקז את הנוזלים הנשפכים אליו ולפנות אותם אל מערכת הביוב.  כיורים תעשייתיים משמשים, על פי רוב, במקומות הנותנים שירות לכמות גדולה של אנשים כגון: מסעדות ובתי קפה, בתי חולים, הוסטלים ופנימיות, חברות קייטרינג, מוסדות חינוך המגישים ארוחות ועוד. כיור תעשייתי עשוי, על פי רוב מנירוסטה, חומר בעל יתרונות חשובים. כיורים תעשייתיים נשחקים מהר יותר מאחר והם נמצאים בשימוש מסיבי יותר מכיורים ביתיים ולכן חשוב לבחור בכיור שיחזיק לאורך שנים רבות ולא יתבלה במהרה. 


יתרונות חשובים של חומר הנירוסטה

  • חומר עמיד בפני חלודה – נירוסטה היא חומר עמיד בפני קורוזיה מאחר ומים ואוויר אינם יכולים לעבור דרך שכבת המגן שלה. יתרון זה שומר עליה לאורך שנים ועוזר לשמר את המראה האיכותי שלה. 
  • חוזק – נירוסטה היא חומר חזק מאד ולכן אפשר לעבוד עליו בראש שקט מבלי חשש לגרום לו נזק. בנוסף, חוזק החומר הופך את השחיקה שלו לבלתי אפשרית כמעט. 
  • תחזוקה – מדובר בחומר שמתנקה בקלות רבה ומקבל מראה זוהר ומרשים במהירות. 
  • חומר מתכלה – מאחר והנירוסטה היא חומר אשר ניתן למחזר אותו, היא נחשבת לידידותית לסביבה. מנירוסטה ממוחזרת ניתן לייצר רהיטים ומוצרים חדשים המחזיקים לאורך שנים בנראות ואיכות ברמה גבוהה. 
  • חומר עמיד בפני שריטות – נירוסטה אינה נשרטת ולכן היא מתאימה כחומר גלם לעבודה אינטנסיבית ורבת שעות. 
  • שילובים מיוחדים – אפשר לשלב נירוסטה עם חומרים כמו עץ וזכוכית ולקבל תוצרים מרשימים ומעניינים. 


עמדת כיור נירוסטה – דגשים ויתרונות

ניהול  מוצלח של מטבח תעשייתי נשען, בין היתר, על הקמת מטבח איכותי ומקצועי. כלומר, כדי שניתן יהיה להכין את המנות במהירות ועל הצד הטוב ביותר, חשוב למצוא ציוד רלוונטי שחלק ממנו הוא שולחן עבודה נירוסטה עם כיור. 

כיור נירוסטה תעשייתי אינו בא בנפרד אלא הוא חלק משולחן או עמדת עבודה. לחיבור זה בין השניים יש יתרונות ולכן כדאי לשים לב לדגשים חשובים טרם הרכישה.  

  • שולחנות נירוסטה עם כיור חייבים להיות עשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר.
  • להקפיד שהשולחנות חזקים ויציבים כדי ששגרת העבודה תתנהל בנינוחות וללא הפרעות מיותרות.
  •  כיור תעשייתי המגיע עם עמדת עבודה מותאם בקלות רבה לחלל וחוסך מדידות והתאמה של כל פריט בנפרד. 
  • שילוב הכיור בשולחן משדרג את תהליך העבודה ומאפשר ניקיון קל ומהיר יותר. 
  • אפשר להציב מספר שולחנות במספר מוקדים ועל ידי כך לאפשר לכל עובד עמדת עבודה נפרדת. 


על מה לשים דגש כשבוחרים כיור תעשייתי?

  • לבחור מקום שמציע מגוון רב של מידות. 
  • לבחור מקום שמוכר כיורים תעשייתיים מחומרי גלם בעלי איכות גבוהה במיוחד.
  • לבחור מקום אשר מייצר כיורים תעשייתיים ולא קונה אותם מספקים. מכירה ישירה מהיצרן מבטיחה רמת  מחירים טובה יותר כי אין צד שלישי שגוזר קופון בדרך. 

בנוסף לכיור התעשייתי, ניתן להזמין מוצרים נוספים למטבחים גדולים כגון: ארוניות, כונניות, מדפים, אשנבים להוצאת מזון, תעלות וסלי סינון, בן מארי חם וקר, פגודות חם וקר, מקררים בהתאמה אישית, ארונות חימום, גריל גז או פחמים, פלנצ'ה גז או פחמים, פלטות שבת, כיריים גז תעשייתיים, מנדפים ועוד. כששוקלים מקום לרכוש בו כיור תעשייתי, מומלץ מאד שהמקום הנבחר ייצר את כל מה שנדרש למטבחים גדולים. תמיד עדיף למצוא מקום אחד ואיכותי שנותן מענה מקצועי לכל מה שנדרש. 


נירוסטה ישראל – ציוד מקצועי למטבחים

החברה שלנו בעלת ניסיון עשיר, של מעל 40 שנה, בתחום של תכנון והקמת מטבחים מוסדיים ופרטיים. הלקוחות שלנו בעבר ובהווה שבעי רצון כי השירות שלנו מקצועי במיוחד ואנו עובדים עם חומרי הגלם הטובים ביותר. אצלנו תוכלו למצוא, בין השאר, שולחנות עם כיורי נירוסטה ביחידה אחת ולפי המידות המתאימות למטבח שלכם. בנוסף לעבודות הנירוסטה אצלנו במפעל, אנו מייבאים גם כיורי נירוסטה להלחמה בכל המידות. 

אחד היתרונות שלנו הוא  שאנחנו מייצרים את המוצרים ואין גורם שלישי, בינינו לבין הלקוחות שלנו, שגוזר קופון בדרך. יתרון זה מאפשר לנו להציע לכם מחירים המתאימים לכל כיס. 

הצוות המקצועי והמיומן שלנו עומד לרשותכם החל משלב התכנון  ונותן מענה לכל שאלה שעולה בדרך. השירות שלנו נמשך לאורך חיי המוצר ובהתאם להסכם השירות. 

להתייעצות, שאלות והזמנות אנחנו עומדים לרשותכם בטלפון 053-3075555.