חיפוי קיר הוא דרישה בסיסית במטבחים מוסדיים בעיקר באזורים בהם נדרש ניקיון יום יומי, כמו למשל לאורך משטחי עבודה, מאחורי כיריים או גריל. פעולות שגרתיות כמו טיגון, בישול, קיצוץ וכדומה משאירות סימנים על קירות המטבח ועלולות לגרום לנזק לקירות ולסביבה לא היגיינית. לכן, חשוב להתקין חיפוי קיר טוב שיאפשר ניקוי מהיר ויעיל של קירות המטבח וימנע נזק למבנה.

אחד מסוגי החיפויים המומלצים והנפוצים ביותר במטבחים מקצועיים הוא חיפוי נירוסטה. חיפוי נירוסטה למטבח הוא הבחירה המועדפת על בעלי מסעדות, קייטרינג ואף טבחים ביתיים בשל היתרונות הרבים של הנירוסטה.

הנירוסטה עמידה בפני חום ובפני השפעות של תנאים סביבתיים כמו מים, חומצות וחומרים מזהמים. כמו כן, שילוב המתכות של הנירוסטה יוצר שכבה לא נקבובית שמעכבת קורוזיה, כתמים והחלדה והיא היגיינית וקלה יותר לניקוי.

 

חיפוי קיר נירוסטה – היכן ואיך להשתמש

הנירוסטה היא בחירה מצוינת לעיצוב מטבח שהוא לא רק עמיד ואיכותי אלא גם ניתן למיחזור וידידותי לסביבה. השימוש במשטחים של חיפוי קיר נירוסטה למטבח יעיל במיוחד מאחורי תנורים, מעל ומאחורי הכיריים ובאזור משטחי העבודה.

החיפוי מוצמד לקיר ומגן על המבנה מחום גבוה ומסכנת שריפה באזורים בהם יש שימוש באש גלויה או חום קיצוני. מעבר לבטיחות החיפוי מוסיף שכבה קלה לניקוי ששומרת על עמידות ומראה נקי ומבריק לאורך זמן. ניתן לנקות ממנו בקלות כתמי שמן, שאריות מזון ונוזלים ובכך למנוע היווצרות עובש, פטריות וזיהומים אחרים במטבח.

לסיכום, מטבח מקצועי שרוצה לשמור על בטיחות, היגיינה ואסתטיקה, זקוק לחיפוי נירוסטה על הקירות שישמור על המבנה ועל רמת ביצועים גבוהה לאורך זמן. אם אתם מקימים מסעדה, משפצים או פותחים עסק חדש, אנו בחברת נירוסטה ישראל מזמינים אתכם לצפות במגוון עבודות נירוסטה איכותיות באתר שלנו.

חברת נירוסטה ישראל היא אחת החברות המובילות בתחום הנירוסטה בארץ, עם צוות מקצועי ומיומן שיסייע לכם בהקמת מטבח ברמה הגבוהה ביותר עם מוצרי נירוסטה איכותיים ועמידים שישרתו אתכם לאורך זמן וישמרו על רמת מקצועיות גבוהה עבורכם ועבור הלקוחות שלכם.

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin