נירוסטה היא מילה שמקורה בשפה הגרמנית והיא הפכה למילה נרדפת לפלדת אל-חלד. פלדת אל-חלד היא סגסוגת ברזל המכילה כרום בכמות של מינימום 10% מהמשקל הכולל שלה. המילה נירוסטה היא סימן מסחר רשום של החברה הגרמנית טיסנקרופ. לנירוסטה תכונות רבות ההופכות אותה לחומר איכותי במיוחד שיכול לשרוד לאורך שנים וקצב ההתבלות שלו איטי יחסים לחומרים אחרים. 

חפצים אחדים עשויים ברזל בלתי מחליד שרדו מתקופת העת העתיקה, לפני 6,000 שנה בקירוב. אחד מהם הוא עמוד ברזל הניצב ליד מסגד בדלהי שבהודו. פייר ברתייר, היה הראשון שמצא, בשנת 1821,  שסגסוגות ברזל-כרום עמידות בפני חלודה. במהלך השנים, מאז ועד היום, עברו הגילויים המרעישים תהליכי התפתחות ונירוסטה, על סוגיה השונים, נחשבת לאחד מחומרי הגלם האיכותיים. קיימים סוגי נירוסטה רבים כגון: נירוסטה 316, נירוסטה 304 , נירוסטה 201 ועוד.  לכל אחד יתרונות משלו ושימושים ייעודיים. 


מה המשותף לנירוסטה 304 ונירוסטה 316?

מי שאינו יודע מראש את ההבדל בין השתיים יכול בקלות להתבלבל. שתיהן  עמידות בפני חלודה ומבחוץ הן נראות בדיוק אותו הדבר. שתיהן מכילות לפחות 6% ניקל ו-16% כרום. 


נירוסטה 304 – תכונות ושימושים

  • המתכת השכיחה ביותר.
  • חומר זול יותר.
  • מתאימה לכלי מטבח, משטחי עבודה, כיורים, סירים, מחבתות וכלי אוכל.
  • מתאימה לאחסון נוזלים וציוד להכנת מזון.
  • מתאימה לשימוש בסביבה של מים מתוקים ובתוך מבנים סגורים. 


נירוסטה 316 תכונות ויתרונות

  • עמידה הרבה יותר בפני חלודה בזכות העובדה שהוסיפו לה מתכת בשם מוליבדן. זוהי מתכת בעלת צבע לבן כסוף שנקודת ההתכה שלה גבוהה מאד. נהוג להוסיף אותה לתרכובות על מנת להגביר את המוליכות החשמלית, החוזק, העמידות בפני חלודה והשחיקה. 
  • עמידה יותר בתנאים קשוחים של חום ורטיבות. 
  • מתאימה לשטחים פתוחים ולסביבה של מי ים.
  • עושים בה שימוש במתקנים ימיים, הכנת ציוד לייצור תרופות ומכשירים כירורגיים. 
  • בשל יתרונותיה, מחירה גבוה יותר. 

ניתן להזמין מוצרים משני סוגי הנירוסטה הנ"ל, הכול תלוי בצרכים, במיקום העסק, ברמת השימושים וכמובן בתקציב. לשני סוגי הנירוסטה הנ"ל יש יתרונות חשובים ובסופו של דבר, הבחירה נעשית על פי שיקולים אישיים וסדרי עדיפויות. קיים הבדל במחירים ולכן קיים סיכוי לגלות מחיר פח נירוסטה 316  שונה ממחיר פח נירוסטה 304. 


נירוסטה ישראל – הבית האידאלי לכל מוצרי הנירוסטה

החברה שלנו הוקמה לפני למעלה מ-40 שנה ואנחנו עומדים בגאווה מאחורי איכות המוצרים שלנו, טיב השירות והמחירים.  אצלנו תוכלו לרכוש כל מה שאתם זקוקים לו על מנת לעצב מטבחים גדולים מנירוסטה באיכות גבוהה ביותר. לרשותכם עומד צוות מקצועי ומיומן שמטרתו לתת לכם את השירות הטוב ביותר. אנחנו מלווים אתכם משלב התכנון וזמינים לענות על כל השאלות. המטרה שלנו היא ברורה – לקוחות שבעי רצון שחווית הקניה מלווה אותם שנים רבות. 

אנחנו מייצרים את כל המוצרים ומתאימים אותם, בצורה אופטימלית, לדרישות שלכם. בזכות העובדה שהמוצרים מגיעים ישירות מאתנו אליכם ואין מי שגוזר קופון בדרך, אנו מציעים מחירים שווים לכל כיס. 

לשאלות, יעוץ מקצועי והזמנות אנו עומדים לרשותכם בטלפון 053-3075555.